Leveransinformation


  • Vi använder Posten som transportfirma, paket som skickas från oss hämtas på närmaste postkontor/paketombud. 
  • Betalning sker mot postförskott vid uthämtning eller via Klarna, Kortbetalning när beställningen görs. 
  • Alla paket vi skickar är försäkrade. Är paketet skadat vid ankomst bör du anmäla detta till Posten direkt på plats. Om skadan upptäcks först när paketet öppnas, kontaktar du oss för instruktioner om hur du ska gå tillväga.
  • Reklamation av felaktig leverans skall påtalas inom 1 vecka, i annat fall anses leveransen godkänd.
  • Om ett paket inte blir utlöst debiterar vi en avgift på 350 kr för returfrakt, expeditionsavgift, m.m.
  • Vid hämtning i butik kontaktar vi dig via e-post, mail eller telefonsamtal när dina produkter är klara för hämtning. Betalning sker då kontant/kort vid upphämtning.